Sivut

perjantai 2. tammikuuta 2015

Herra ja rouva Gabrielin ajatuksia

Felicia Gabriel

Rakas päiväkirja,
Nimeni on Felicia Gabriel ja olen Eastwickin suojeluyhdistyksen puheenjohtaja. Minulla on oma rakas perhe, johon kuuluu minun lisäkseni aviomieheni Clyde ja kaunis tyttäreni Jennifer, joka ansaitsee ainoastaan parasta. 

Olemme perheenä onnellisia mutta Clyde ei aina osaa tukea minua haluamallani tavalla. Tänäänkin Clyde viipyi koko päivän baarissa vähempiarvoisten ystäviensä kanssa. Juominen on ehdottomasti hänen paheensa. Kyllä hänen pitäisi tässä vaiheessa avioliittoa jo tietää että sellainen rahvas käytös ei sovi meidän perheellemme. Löytyisi sillekin vätykselle tässä kaupungissa järkevämpää tekemistä kuin ryyppääminen ja nuorten simpsakoiden naisten perässä läähättäminen. Ei Eastwickin pyörittäminen yksin ole ihan niin helppoa. 


Perheeni lisäksi lähellä sydäntäni on Eastwickin väen hyvinvointi ja tietenkin rauhoitetut jalohaikarat. Elämäntyökseni koen Lenox-kartanon saamisen Eastwickin suojeluyhdistykselle, jotta rauhoitetut jalohaikarat saavat pitää uljaan kotinsa.

Clyde Gabriel

Felicia valitti minulle tänään taas siitä, että menin baariin kavereideni Joen ja Homerin kanssa. Ikään kuin minulla ei olisi omaa elämää. En jaksa alituista pompotusta ja määräilyä kotona, koska haluan olla mies enkä mikään sätkynukke.

Felicia myös valittaa minulle aina Sukiesta. Mitä väärää siinä on, jos haluaa kokea rakkautta edes kerran elämässään? Olihan meillä Felician kanssa joskus mukavaa, mutta se aika meni vuosia sitten. Sukien on taas niin erilainen: mukava ja kaunis...

Onneksi kuitenkin kaikki murheet voi unohtaa viskilasillisen ääressä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti