Sivut

tiistai 13. tammikuuta 2015

Eastwickin suojelusyhdistyksem epävirallinen kokous


Brenda: Siis kaikki neljä yhdessä ja kuulemma vielä tuttuja keskenään.

Marge: Minä kun luulin että herra van Hornella olisi ollut edes jotain tyylitajua!

Brenda: Turha luulo van Hornella ei pyöri päässään mitään muuta kuin se yksi asia.

Marge: Ja vielä Felician suureellisessa kartanossa! Tämä ei voi tehdä hyvää suojeluyhdistyksen maineelle, puhumattakaan koko kaupungin hyvinvoinnista.

Brenda: Se pirulainen on saatava kuriin!

Greta: He pilaavat koko kaupungin maineen! Minä en olisi kyllä ikinä moiseen ryhtynyt...

Marge: No et tietenkään, emmehän me! On se hyvä että edes joillakin tässä kaupungissa on omatunto, rajansa kaikella!

Brenda: Niinpä meillä on sentään kunniaa jäljellä toisin kuin eräillä...

Greta: Niin, ja olihan se todella lähellä ettei Darryl, tarkoitan, herra Van Horne pyytänyt minua mukaansa! Onneksi minulla on sentään rakastava mies.

Brenda: Niin olisihan hän siis minuakin mielellään pyörittänyt!

Marge: Minä en moiselle suo edes ajatusta! Vaikka pakko myöntää, kyllähän tama viihdyttävää katseltavaa on.

Greta: Tietenkin! Mutta me emme ole niin epätoivoisia, että tyrkyttäisimme itseämme!

Marge: Näittekö mitä yhdellä naisista oli yllään aamulla? Tuollaista julkeutta en ole nähnyt sitten... En koskaan!

Greta: Älä muuta sano!



Kuva, Marko Kalmari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti